כאשר קיימת יותר מהכנסה 1 או כאשר מדובר על תשלום שכר מיוחד-שכר אמנים/ שכר מרצים/ שכר סופרים/ שכר אמנים/ שירותים ונכסים/ דירקטורים/ מורי דרך עצמאיים/ בוחניים עצמאיים/ קצבת שאירים/ קצבת אובדן כושר עבודה

זהו הטופס שיש למלא כאשר מבצעים תיאום מס.

במסגרת השירות שלנו לא תצטרכו להתעסק במילוי הטפסים- אנחנו עושים את זה עבורכם!

מבצעים הערכה של כל ההכנסות הצפויות במהלך השנה וקובעים את דרגת השכר ואחוז המס שיש לנכות.

כאשר יש יותר מהכנסה 1 חייב לבצע תיאום מס! אין קשר לגובה השכר, מספר שעות העבודה או ימי העבודה.

ללא תיאום מס ינוכה מס של 47%.

כן. לאחר הפקת תיאום המס ניתן לבקש מהמעסיק החזר או להגיש בקשה להחזר מס בשנה שלאחר מכן.

כן. ניתן לבצע עדכון של תיאום המס בהתאם לשינויים בשכר או המעסיקים.

יהיה צריך לעדכן את תיאום המס.

במידה והזמנתם אצלנו את השירות לתיאום מס- פנו אלינו ואנו נדאג לעדכון של התיאום ללא עלות נוספת.

סוג השכר נקבע ע"י המשלם.

סוג השכר הוא משכורת/ פנסיה/ שכר אמנים/ שכר מרצים/ שכר סופרים/ שכר אמנים/ שירותים ונכסים/ דירקטורים/מורי דרך עצמאיים/ בוחניים עצמאיים/ קצבת שאירים/ קצבת אובדן כושר עבודה.

יהיה צורך במילוי טופס 101 אליו תצרפו את תיאום המס.

השירות כולל את כל ההתנהלות והבירוקרטיה להפקת האישורים הנחוצים מול הביטוח הלאומי ומס הכנסה.

מלאו את טופס הזמנת השירות ואנחנו נדאג לכל הטרטורים והטפסים מול הרשויות ונעדכן אתכם בסטטוס הטיפול בכל שלב.

השירות דיגיטלי דרך הוואטסאפ או המייל.

בוודאי! מדובר על אישורים רשמיים מהרשויות.

מאחר ורק בשירות דיגיטלי נוכל להתחייב על מענה כמעט מיידי, וכי במסגרת השירות יש צורך בצירוף מסמכים ומידע ואנו זקוקים לתיעוד השיחה בינינו.

 אם אינכם יודעים כיצד להתנהל בפניות אינטרנטיות ייתכן והשירות שלנו אינו מתאים עבורך.

אם נראה שקיים קושי בהבנה או שיש צורך בשיחה מעמיקה יותר אנחנו נתקשר.
עם זאת חשוב להבהיר שהשירות שלנו הוא דיגיטלי בלבד!

כן, בהחלט! אנחנו בעלי ניסיון של 12 שנים בטיפול בבירוקרטיה ובשירות לקוחות.

אנחנו מטפלים בעשרות פניות למשיכת כספי פיצויים מידי יום.

שעות פעילות מוקד שרות הלקוחות הן בימים א'-ה' בין 10:00-17:00.

1. תעודת זהות+ספח
2. דרכון בתוקף או תעודת זהות וספח של אחד מההורים
3. תלוש שכר אחרון של המעסיקים

 

אם טרם התקבל תלוש שכר מאחד מהמעסיק- זה בסדר, אנו נמלא בשבילכם טפסים במקום.

אם יש ברשותכם אישור העסקה\ חוזה- תוכלו לצרפו בטופס ההזמנה, אך גם בלעדיו נוכל לטפל בתיאום.

את המסמכים ניתן לצרף בטופס הזמנת השירות, במייל info@birokratical.com או בוואטסאפ.

212 ש"ח בלבד.

דרך כרטיס אשראי\ביט או בהעברה בנקאית בתשלום מאובטח.

לאחר הזמנת השירות תשלח הודעת SMS עם חשבונית.

פרטים להעברה בנקאית
בנק: מזרחי טפחות
סניף: 426
מספר חשבון: 552487
שם המוטב: בירוקרטי-קל

לאחר ביצוע העברה אנא שלחו לנו צילום\אסמתכא מהבנק לביצוע העברה לוואטסאפ.

לאחר הזמנת השירות תשלח אליכם הודעת SMS עם החשבונית.

כן. החזר כספי יינתן עבור הזמנה שלא שהתקבלו בה כל המסמכים הנדרשים, ובתנאי שלא עברו 60 ימים ממועד ההזמנה.