דוח צבירת פיצויים (נקרא גם עזר ל-161 או דוח ערכי פדיון) מפיקים מנציג של חברת הביטוח בה הכספים מופקדים.
הדוח מפרט את סכום כספי הפיצויים העדכני שנצבר בקופה (לא מדובר על דוח שנתי/ רבעוני) וניתן להפיקו מול נציג של חברת הביטוח.
שימו לב, לא ניתן לצרף צילומי מסך מהאתר/האפליקציה המציגים את סכום הכספים שנצבר, יש צורך באישור רשמי ועדכני של חברת הביטוח.
מנורה (דוח צבירת פיצויים)
שירות לקוחות טלפוני: *2000
מייל שירות לקוחות: pensia@menoramivt.co.il
צ'אט באתר חברת מנורה
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
מגדל (דוח ערכי פידיון)
שירות לקוחות טלפוני 076-8865869
שירות לקוחות בסמס 055700083
וואטסאפ עם נציג
מייל שירות לקוחות mokedpe@migdal.co.il
הזמנת שיחה עם נציג שירות באתר
לחצו ליצירת קשר עם מגדל
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
הראל (ריכוז צבירות ותנועות)
שירות לקוחות טלפוני *2735
שירות לקוחות בסמס 055700083
וואטסאפ עם נציג
צור קשר באתר החברה
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:00
הפניקס (מידע לצורך מילוי טופס 161)
שירות לקוחות טלפוני *3455
מייל שירות לקוחות pensiond@fnx.co.il
וואטסאפ עם נציג
הזמנת שיחה עם נציג
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:00
אלטשולר שחם (דוח פירוט קופות)
שירות לקוחות טלפוני *5054
מייל שירות לקוחות sherut@altshul.co.il
וואטסאפ עם נציג
צור קשר באתר החברה
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:00
מיטב דש (הכנה ל161)
שירות לקוחות טלפוני *3366
מייל שירות לקוחות Gemel@Meitav.co.il
שירות לקוחות בסמס 0557003612
וואטסאפ עם נציג
הפקת אישורים דרך האזור האישי
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:00
כלל
שירות לקוחות טלפוני 5454*
שירות לקוחות בוואטסאפ 0526289802
מייל שירות לקוחות Pension_claim2@clal-ins.co.il
וואטסאפ עם נציג
הזמנת שיחה עם נציג
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-16:00
הכשרה חברה לביטוח (התחשבנות מענק פיצויים)
שירות לקוחות טלפוני 3453*
מייל שירות לקוחות hcsralifescan@hcsra.co.il
וואטסאפ עם נציג
ימים א'-ה', בין השעות 8:30-17:00
בירוקרטי-קל הינה גוף פרטי המתמחה בבירוקרטיה ובסיוע באיתור נתונים ואינה חלק מרשויות המדינה. האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי.נותן השירותים (להלן: "בירוקרטי-קל") מצהיר ומאשר בזאת, כי ידוע לו שכל המידע שנמסר ו/או יימסר לו, שהגיע ו/או שיגיע לידיעתו עקב השירותים המוענקים למזמין ו/או ללקוחותיו על פי חוזה זה, או בקשר אליהם ושאינו נחלת הכלל, הינם סודיים ביותר ובעלי ערך רב עבור המזמין. נותן השירותים (להלן: "בירוקרטי-קל") מתחייב לשמור בסודיות מוחלטת את כל המידע הסודי, לא לגלות אותו לאחר(ים), לא לאפשר חשיפתו לאחרים ולא לעשות בו כל שימוש, בין במישרין ובין בעקיפין, למעט השימוש הנדרש לצורך הענקת השירותים לפי חוזה זה, וזאת הן בתקופת החוזה והן לאחריה ללא מגבלת זמן. ייתכן כי יהיה צורך בעדכון פרטי יצירת הקשר של המזמין, לצורך מעקב וטיפול בבקשה. המזמין מתחייב כי יעביר את כל הפרטים הנדרשים לשם ביצוע השירותים. פרטי נותן השירותים: בירוקרטי-קל ע.מ- 305431793, כתובת מייל- info@birokratical.co.il, כתובת האתר שני ליבנה 904011 (אין קבלת קהל).